042 261 800 info@dermatologija-bilic.hr

Usluge

U našoj ordinaciji nudimo širok spektar usluga za Vaše zdravlje i ljepotu.

DIJAGNOSTIKA I LIJEČENJE KOŽNIH I SPOLNIH BOLESTI

− liječenje virusnih kožnih bolesti
− liječenje bakterijskih kožnih bolesti
− liječenje gljivičnih kožnih bolesti
− liječenje parazitarnih kožnih bolesti
− liječenje akni
− liječenja alergijskih kožnih bolesti te iritativnih i intolerantnih kožnih reakcija
− liječenje promjena na koži koje su nastale kao posljedica pretjeranog izlaganja UV-zrakama
− liječenje upalnih bolesti kože
− liječenje proširenih vene i venektazija – kapilara
− uklanjanje teleangiektazija – proširenih kapilara na licu
− liječenje kožnih bolesti koje su nastale kao posljedica poremećaja orožnjavanja
− uklanjanje bradavica i dobroćudnih kožnih izraslina
− liječenje spolnih bolesti

LASERI

Korištenje lasera u dermatologiji započelo je 60-ih godina prošlog stoljeća. Godine 1963. L. Goldman je objavio prve rezultate liječenja kožnih promjena rubinskim laserom. Od tada do danas istraživanja i primjena laserskih uređaja u dermatologiji nezaustavljivo napreduje. Riječ LASER akronim je engleskog izraza Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation što znači pojačavanje svjetlosti stimuliranom emisijom zračenja. U dermatologiji laseri se upotrebljavaju za uklanjanje vaskularnih (žilnih) i pigmentnih promjena, nepoželjnih dlaka, bora, ožiljaka, dobročudnih tumora i tetoaža. Oni djeluju po principu selektivne fototermolize čime je omogućeno ciljano odstranjivanje različitih promjena. Kromofore (biološki aktivne molekule) kože, kao što su hemoglobin, melanin i voda, apsorbiraju specifičnu valnu duljinu svjetlosti. Primjenom laserske zrake određene valne duljine (laseri emitiraju svjetlo samo jedne valne duljine), postiže se selektivno uništenje ciljanog tkiva bez većeg toplinskog oštećenja okolnog tkiva koje se ne tretira laserskom zrakom. Zbog toga je selektivnost pri uklanjanju promjena na koži i najveća prednost u odnosu na druge terapijske metode.

Ordinacija je opremljena trima laserima: Nd:YAGEr:YAG i frakcijskim laserom.

Nd:YAG LASER

Er:YAG LASER